Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
Η επιχείρηση της Θεσαλονίκης ως πολιτιστικής πρωτεύουσας αρκεί νομίζουμε για να μας πείσει τι πρόκειται να συμβεί με τους ΟΑ. Η προχειρότητα και η ανεπάρκεια του φακέλλου είναι μικρό μόνο δείγμα της ανεπάρκειας και προχειρότητας με την οποία θ΄αντιμετωπιστεί η πραγματικότητα. Δε θα μακρηγορήσουμε, επιγραμματικά μόνον θα αναφέρουμε ότι:
- Λόγω έλλειψης ξενοδοχείων στην περιοχή της πρωτεύουσας, όλος αυτός ο κόσμος που θα έρθει, θα μοιραστει σε ξενοδοχεία, κρουαζιερόπλοια, κάμπιγκ κλπ σε μια ακτίνα μέχρι 150 χλμ γύρω από την πρωτεύουσα και θα μεταφέρεται καθημερινά με πούλμαν στην Αθήνα. Να υπήρχε και κανένα τρένο!
- Επειδή το αεροδρόμιο των Σπάτων, αν βέβαια έχει τελειώσει, δεν επαρκεί για τους επισκέπτες, θα παραταθεί μέχρι τους ΟΑ η λειτουργία του Ελληνικού και, βοηθητικά, θα χρησιμοποιηθούν τα στρατιωτικά αερδρόμια της Τανάγρας, της Δεκέλειας, της Ελευσίνας και το ιδιωτικό αεροδρόμιο του Μαραθώνα.
- Με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα γίνουν και τον ολυμπιακό δακτύλιο, οι αποστάσεις μεταξύ των κυριότερων χώρων διεξαγωγής των αγώνων θα είναι οι ακόλουθες, μεταφρασμένες σε λεπτά:
ΟΑΚΚΑ - Φάληρο: 16 - 26 λ
ΟΑΚΚΑ - ολυμπ. Χωριό: 11 - 18 λ.
ΟΑΚΚΑ - Περιστέρι: 14 - 23 λ.
ΟΑΚΚΑ - Αγιος Κοσμάς: 25 - 35 λ.
ΟΑΚΚΑ - Νίκαια: 20 - 30 λ. κλπ.
- Υπάρχει σιδηροδρομική γραμμή του άξονα Σταυρού - Ελευσίνας ενώ είναι γνωστό ότι έχει καταργηθεί με τις αντίστοιχες, πολύ σημαντικές, επιπτώσεις στη μεταφορά των επιβατών προς το αερδρόμιο.
- Εθελοντές πολίτες, εκπαιδευμένοι από την αναβαθμισμένη αστυνομία, θα επιστρατευθούν για να τηρηθεί η τάξη και η ασφάλεια των αγώνων.
Είναι δυστυχώς μακρύς ο κατάλογος των ανακριβειών και των ωραιοποιήσεων του φακέλλου προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος. Και σίγουρα η μεγαλύτερη ανακρίβεια είναι οι διακήρυξεις ότι θα ενημερωθεί πλήρως ο ελληνικός λαός για τα όσα θα του συμβούν. Αντίθετα όλα γίνονται εν κρυπτώ, ελάχιστοι πολίτες γνωρίζουν το περιεχόμενο του φακέλλου και παρόλα αυτά καλούνται να υποστηρίξουν την υποψηφιότητα.
Γιατί πέρα και πάνω απ΄ όλα, οι ΟΑ έχουν να κάνουν με τη μαζική εγκατάλειψη της πραγματικής ζωής και την προσφυγή στις ρεπλίκες του ιλουστρασιόν θεάματος, όπου χάνεται η λογική και το μέτρο κάθε κόστους. Γι αυτό ίσως, οι περιγράψιμες και μετρήσιμες καταστροφικές συνέπειες στο περιβάλλον και την οικονομία μας, να είναι σε τελευταία ανάλυση οι λιγότερο σημαντικές.
αθήνα, μάρτης 97
Προηγούμενη σελίδα
Αρχική σελίδα
Αρχική σελίδα Συσπείρωσης